#Kitap Yorumu: Elit (Selection, #2) Kierra Cass

Elit


Beni Seç 2
Kiera Cass
Romantik / Kurgu / Yabancı

Orijinal İsim: The Selection 2 The Elite (İngilizce)
Sayfa sayısı: 288
Yayın Tarihi: Haziran 2013

“Babamdan gelen mektubu ellerimde tuttum.
Aspen’in prenses olamayacağımdan emin oluşu aklıma geldi.
Halk oylamasında en sonuncu olduğumu hatırladım.
Maxon’ın haftanın ilk günlerinde verdiği şifreli sözü düşündüm…
Gözlerimi yumdum ve kendimi yokladım.
Bunu gerçekten yapabilir miydim?
Illéa’nın yeni prensesi olabilir miydim?”

Saraya 35 kız girmişti, şimdi 6 kız var.
Ve artık Elitler Prens Maxon’ın aşkını kazanmaya çok daha kararlı.
Zaman America’nın aleyhine işliyor. Biran önce karar vermeli.
Çocukluğundan beri birlikte gelecek hayalleri kurduğu Muhafız Aspen mi?
Yoksa nefes kesici romantizmiyle başını döndüren Prens Maxon mı?
                                                            Kimi seçerse seçsin, aklı diğerinde kalacak.
                                                            Ve Asi Kuzeyliler bu peri masalının mutlu sona
                                                          ulaşmaması için ellerinden geleni yapacak.




Elit bitti ve kesinlikle harikaydı. Keşke dün Ezgi( Athena'nın Güncesi) Sonsuza Dek'i gösterdiğinde, onu da alsaydım :( Neyse ilk dışarı çıkışımda üçüncü kitabı ve Saray'dan Hikayeler'i de almayı planlıyorum *-*

Kitap için genel yorumum açıkçası iyi. İlk kitapla eş değerdi benim için aslında hatta Maxon'la dans sahnesi ve Kral'ın işleri kızıştırması bir tık öteye bile aldı diyebilirim Elit'i. İlk kitap için yazdığım yorumdan biliyorsunuz zaten seriye olan aşkımı o yüzden çok fazla övmek de istemiyorum çünkü bitiremem :D
İlk kitap en HOBALEY yerde bitmişti ve ağır tribe girmiştim açıkçası, bunu da olmadık yerde bitirdi yazar tabii ki ama hani ilk kitaptaki kadar ciğerimi parçalamadı :D İlk kitabın bittiği yerden itibaren yani Mer'in (NAM-I DİĞER KEZO) Elit olmasıyla başlıyor. Hayır sen o salaklıkla nerene Elit olduysan -_- Neyse America'ya olan nefretimi geçelim :D Bir Aspen bir Maxon gidip geliyor, kıskançlık tripleri, diplomatik işler, görevler ve Celeste'nin kırmızı ruju ile geçiyor çoğunlukla kitap. Ama seviyorum be nabayım :(
Kral'a hem teşekkür ediyor hem de sövüyorum bu arada.
Teşekkürler çünkü America'nın gerizekalı olduğu konusunda hemfikiriz.
Sövüyorum çünkü (SPOİLEEEEEERRR)
Maxon'a kalkan eller kırılsın diye tag başlatacak kadar sinirliyim :@
SPOİLER BİTTİ :) :)
Of bi daha o gülüşten atmayayım kendimi Celeste gibi hissediyorum. Ha bir de ilk kitapta üç beş kere adı geçen Kriss birden Mer'in ezeli rakibi oldu onu anlamlandıramadım azıcık, Maxon aşkım tamam bu kız salak falan da aşıksan kendini biliceksin, ilk terslemesinde kendini elalemin kollarına atarsan bu nasıl aşk derler adama -_-
Ayrıca Marlee için yas ilan edebilecek kadar üzgünüm(Hayır ölmedi) ve okurken ağladım oralarda zaten. 
Son olarak; ASPEN ARTIK ÖLÜR MÜSÜN ÇOK RİCA EDİYORUM?
Puanım;

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram